sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

"Miten iskeä homomies?"



Heitän Googlen tarjoamien kysymysten järjestyksen tässä kohtaa toisin päin, koska on luontevampaa puhua ensin miesten iskemisestä ja sitten seksin harrastamisesta.
 
Miten iskeä homomies?
 
Mä käyn homobaareissa (postauksia näistä: Hercules, DTM, Mixei) sekä muissa paikoissa (kuten homosauna Vogue), joissa voi turvallisesti arvella toisen olevan miehistä kiinnostunut. Mitäs näitä nyt onkaan olemassa? Ainakin baarit, internetin chatit, seuranhakupalvelut ja puhelinsovellukset. Ääriesimerkkinä nopeasta seuranhausta ovat Suomen cruising- ja runkkupaikat ja ehkä toisessa äärilaidassa sitten kahvittelu, aitojen ihmisten kohtaaminen ihan tavallisissa yhteyksissä ja useiden vuosienkin ajan hiljalleen kehittyvät ihmissuhteet.

Tarinat on erilaisia ja nää jutut menee kaikkien ihmisten kohdalla takuulla eri tavoin, mutta fakta on se, että tähän mennessä ei kukaan oo koskaan tullut kotoa hakemaan! Koskaan en oo yrittämättä ajautunut kenenkään kanssa yhteen, vaan aina on täytynyt panostaa, ottaa riskejä ja uskaltaa yksin matkustaa suurempien kaupunkien yöelämään ja niiden homoystävällisiin ympäristöihin oikein hakemalla hakemaan sitä seuraa. Mä uskon iskemisen tapahtuvan oikeassa elämässä niin, että ensin löydetään joku ihminen ja sitten jutellaan sille. Tadaa!

Ei ole mitään sääntöjä siitä, miltä haluttavan ihmisen pitäisi näyttää. Kyllä se silti auttaa huomatuksi tulemista, jos osaa omalle tyylilleen uskollisesti panostaa omaan ulkonäköönsä ja tuoda myös siten esille omaa persoonallisuuttaan. Mun mielestäni ihmisen pitää olla siisti ja tuoksua hyvältä, mutta kuulemma lesbot voivat kerätä paljonkin kiinnostusta tulemalla kaljalle hikisenä suoraan työmaalta. Kukin tavallaan! Mä olen sattumalta sellainen, että mä pidän normaalin näköisistä ihmisistä merkittävästi enemmän kuin supersankarivartaloisista uroksista. Ei pidä ikinä häpeillä ja epäillä, etteikö olisi riittävän hyvä! Sinne vaan!

No nyt sä sitten näytät miltä sä näytät, tiedät mistä haluat hakea seuraa ja sitten kysyt multa, että voisitko jo vihdoin kertoa miten niitä homomiehiä isketään? Miten osoitetaan homomiehelle oma kiinnostus ja saadaan juttua aikaiseksi - oli se sit henkevää keskustelua tai seksiä? Vaikea kysymys! Riippuu tilanteesta! Mun on pakko rajata näkökulmaa jotenkin, joten puhutaan nyt vaikka baariolosuhteista. Jotkut osaa puhua taitavasti ja siten ohjailla vuorovaikutusta haluamaansa suuntaan, toiset näyttää kiinnostuksensa sanattomasti.

Eka kerta -sarjakuvassa kirjoitin: "Ensimmäinen jätkä, jota suutelin, ei puhunut juuri mitään. Se vain tarjos mulle juomia, laittoi käden mun harteille ja kysyi, että haittaako. Ei haitannut." Kun me siinä oltiin hyvän aikaa omassa nurkassamme istuttu lähekkäin ja juteltu, se totesi mun jännittävän ja kysyi, mitä ajattelen. Vastasin, että haluaisin suudella sitä ja sanoin, että ei se silti tarkoittais meidän olevan naimisissa tai mitään. Tyyppi vastas, että ei tarkoittaiskaan. Oli lyhyt hiljaisuus ja sit me suudeltiin! Kyllä ihmisen tarvii osata viestittää selvästi oma kiinnostuksensa sekä myös se, jos ei ole kiinnostunut.

Mä itse arvostan todella paljon suoraa puhetta ja selvää viestintää.

Tulevissa teksteissä vastaan loppuihin kysymyksiin:

Miten harrastaa homoseksiä?
Miten parantua homoudesta?
Miten eroon homoudesta?

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti