torstai 28. huhtikuuta 2016

"Miten harrastaa homoseksiä?", osa 2: Turvaseksi

 
Palataan asiaan. Mun mielestäni miesten välisestä turvaseksistä puhutaan liian vähän ja on epäreilua, jos mä ohitan asian parilla hassulla sarjakuvalla.

Mulle ei oo esimerkiksi kukaan koskaan kertonut, että sillä voi olla ihan oman tai kumppanin turvallisuuden kannalta suurtakin merkitystä, millaista liukuvoidevalmistetta kortsujen kanssa käyttää. Vastaus: vesi- tai silikonipohjaista, ei öljypohjaista. Kaikki tieto on pitänyt itse kaivaa netistä. On mun onneni, että oon tutkivaa sorttia. Miestenkesken.fi on hyvä asiallisen tiedon lähde miehille, joilla on seksiä miesten kanssa.


Miestenkesken.fi:



Myös esimerkiksi Sexpo.fi tarjoaa valtavasti vastauksia seksuaalisuuteen ja kehoon liittyviin kysymyksiin sekä nuorten nettineuvontaa, muun muassa: Miten naisten välisessä seksissä voi suojautua sukupuolitaudeilta?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti