maanantai 4. elokuuta 2014

Coming Out Simulator 2014



(a game by Nicky Case)

3 kommenttia:

  1. Kokeilkaa.

    (Kommentit saattavat sisältää keskustelua pelistä. Pelaa ensin, lue sitten.)

    Kiitos anonyymille kirjoittajalle linkistä tähän peliin!!!! Dialogi ja eri vaihtoehdot liikauttelivat tunteita ja toivat mieleen muistoja vastaavista tilanteista. Oli kyl mielenkiintoinen tarina ja kerronnan tyyli. Valitsin aina sen vaihtoehdon joka kuvais mua vastaavassa tilanteessa. Teksti etenee vähän liian nopeasti, mutta kyllä siinä perässä pysyi.

    VastaaPoista
  2. Pelasin, turhauduin, raivosin ja vähän nauroinkin. Onneksi omassa elämässäni tilanne ei mennyt ihan niin traagisesti kuin pelissä. Äitini kun ilmeisesti tiesi asian jo ennen kuin mulla oli aavistustakaan. (Olis voinut kyllä mullekin vinkata..) Harmittaa vaan niiden puolesta joilla asiat menee sen vaikeamman kaavan kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kans tyytyväinen et sain ihan itse kertoa ja se meni hyvin. Mun vanhemmat ei koskaan tekisi mitään "luin muuten sun tekstiviestit" -tyyppistä. Vois vähän enempi oman muksun yksityisyyttä kunnioittaa. Ei mun porukat ees epäilleet olenko varma asiasta tai varsinkaan yrittäneet käännyttää. Muhun osu tosi hyvin pelissä ne monet keskusteluvaihtoehdot, joissa olis voinut sanoa suoraan miten asia on, mutta jotka jätin käyttämättä, koska ne ei tuntuneet sopivilta. Sit päädyin pitämään semmosta perkeleen kiertelyä ja kaartelua, mitä vieläkin saa joskus eri tilanteissa puolituttujen ihmisten parissa harrastaa. UGGGGGGH. Onneks kaikki tärkeet ihmiset tietää jo!

      Poista