perjantai 28. lokakuuta 2016

En ylianalysoi (muka)

 
  
Ajatus oli kirjoittaa jotain "onpa kiva päivä tulossa" -juttua, mutta kaikki mun sivulauseet on epäileviä ja kyseenalaistavia. Oon saanut tarpeeksi tätäkin makua taas. Ihan oikeesti mulla on kiva päivä tulossa.
 
 

Piirsin yllä olevan kuvan yhtenä päivänä silmät kiinni vartin aikana eduskunnan täysistuntoa kuunnellen, koska se oli sellaista mitä mua huvitti tehdä. Oli rentouttavaa suttailla, mutta se ei avannut mitään patoja piirtämisen suhteen ja lopputulos on mitäänsanomaton. Ehkä pitäis piirtää... silmät auki?

Joku päivä näin bilehileen Facebook-päivityksen, jossa se juhli sitä, että on #perjantai ja #perjantaifiilis. Nauroin ääneen ja ajattelin, että olisinpa mäkin noin tyhjäpää.

Mietin liikaa.
 
En jaksa sitä, että joka aamu kun mä herään mun aivot lykkää mulle uuden palautekyselyn, jossa osa vastauksista on jo valmiiksi täytetty. En aio istua tässä miettimässä sitäkään asiaa.

Mietin liikaa.

Kaverit odottaa.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti