perjantai 28. elokuuta 2015

Uutta Blogissa!



http://homoksikasvamisesta.blogspot.fi/p/kuvaseina.html   http://homoksikasvamisesta.blogspot.fi/p/omat-suosikit.html




Homoksi kasvamisesta -blogi on kohta kolme vuotta vanha, joten sisältöä on paljon. Oon julkaissut yli kaksisataa kuvaa ja paljon sellaisia kirjoituksia, jotka ovat mielestäni korostamisen arvoisia. Tykkään katsella vanhoja kuvia, koska monesti ne tuo mulle mieleen hienoja muistoja tai naurattaa edelleen, mutta niiden selaaminen on ollut vaivalloista. Samoin monet mulle yhä tärkeät tekstit ovat hautautuneet syvälle uusien päivitysten alle. Päätin selkeyttää tätä touhua.

Sarjakuvat -linkistä löytyy uusi kuvaseinä. Täällä jokaista blogissa julkaistua kuvaa edustaa pikkukuva, jota klikkaamalla pääsee tarkastelemaan alkuperäistä päivitystä ja sen kommentteja. Kun en ole alusta asti arkistoinut kuvia tähän tyyliin, oli nyt aika urakka leikata esittelykuvat, lisätä ja asetella ne sivulle sekä luoda jokaiseen linkki oikeaan paikkaan. Oon innoissani lopputuloksesta ja se on jotain mitä oon halunnut jo pitkään. Lisään uusimman kuvan listaan aina pienellä viiveellä.

Omat suosikit -sivulla esittelen blogissa aiemmin julkaistuja päivityksiä vaihtelevin perustein. Tuorein nippu linkkejä on aina tämän sivun ylimpänä sekä blogin oikeassa sivupalkissa. Lista tulee kasvamaan pikkuhiljaa.

Tästä päivästä lähtien näihin pääsee aina käsiksi blogin yläpalkista.

Kertokaa tähän, jos joku linkki ei toimi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti