tiistai 10. toukokuuta 2016

"Miten parantua/eroon homoudesta?" (kuva)

 

 

Seksuaalinen suuntautuminen ja seksuaalinen identiteetti ovat asioita, jotka voivat elää, muuttua, laajentua ja tarkentua koko ihmisiän. Rakkaus, läheisyys ja kiihottuminen ovat hienoja ja valtavia, hyviä tunteita. Mun mielestäni ei ole mitään hyötyä yrittää synnyttää tunteita tyhjästä tai kieltää tunteita, jotka todellakin ovat olemassa. Tunteet on vain pakko kokea ja niitä pitää kuunnella, jotta niistä voi oppia. Kaikki rakastamiseen, läheisyyteen ja kiihottumiseen liittyvät tunteet eivät ole positiivisia. Entäs suru, yksinäisyys, häpeä ja pelko? Pidän niitä tunteina, jotka käyvät välillä kylässä, mutta lopulta ymmärtävät painua vittuun mun talostani kunnes tulevat taas.
 
 

Kiihottuminen on kaveri, joka käy mun bileissäni usein, mutta melkein aina se tuo mukanaan hitosti porukkaa ja kurvaa lähes saman tien ovesta ulos jättäen talon täyteen väkeä, jota en ole kutsunut. Jos mä saisin päättää, se tunne saisi oppia käyttäytymään.

 
 
Rakkaus on aina paikalla, mutta se katselee sivusta kun kaikilla muilla on hauskaa. Jos mä tahtoisin jotain siinä muuttaa, se saisi oppia edes yrittämään.

 
 
Läheisyys pitää muista huolta ja se on tehnyt tosi hyvää työtä viime aikoina. Hieno juttu.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti