keskiviikko 3. syyskuuta 2014

(En ole) videopelaava tyttö

.
.
"Are you a girl?"
.
"I wanna bang you in a hot tub"
.
"Can I be your friend? XD"


Pelasin netissä yhtä peliä, jossa joutuu aina erien välissä odottamaan aulassa omaa vuoroaan. Tällöin voi katsella muiden pelaamista ja viestitellä toisten jonossa olevien tyyppien kanssa. Olin koko ajan äänessä, koska muuten oman vuoron odottaminen on helvetin tylsää. Kun joku sattui kysymään multa olenko mies- vai naispuolinen, vastasin olevani kasvi (plant) ja jatkoin pelaamista. Pikkuhiljaa huomasin, että mun oletetusta sukupuolestani tuli kuuma puheenaihe.


"I want to fertilize your roots"

"Don't listen to him, he's a perv"

"Do you have Skype?"


Siitä syntynyttä kuhinaa ja vitsejä oli tosi hauska seurata, joten ajattelin, että olettakoon mitä haluavat. Toiset tarjosivat panoa porealtaassa, toiset ritarillista suojelua ahdistelijoilta. Vain koska mun päätettiin olevan naispuolinen, sain kaveripyyntöjä ihmisiltä, joiden kanssa en ollut edes pelannut tai jutellut. Voittaessani eriä sain kaksin verroin kannustusta, mutta toisaalta mun pelaamistani kehuttiin silloinkin kun pelasin päin persettä. En ole videopelaava tyttö, mutta jos olisin, mua vituttaisi se, että ne kiimaiset apinat ANTOI MULLE KAHDESTI ILMAISEN VOITON ERÄSTÄ, JONKA OLIN JO HÄVINNYT.

Mun ihmiskäsitykseni mukaan ei ole mitään syytä olettaa, että kilpailupelien ääreen hakeutuvat naiset eivät olisi tasan yhtä taistelunhaluisia kuin samoja pelejä pelaavat miehet. Ilmaisten voittojen jakaminen kiltteyden vuoksi on SÄÄLIÄ. Kuka haluaa SÄÄLIÄ? Hauskoja tyyppejä, silti. Muutaman pelin ajan mulla oli kivaa, eh, "naisena", mutta lopuksi jäin miettimään, että mahtaako videopelaavista muijista tuntua turhauttavalta olla tuollaisen aiheettoman huomion kohteena?

Miten mun sukupuoleni liittyy tähän peliin?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti