maanantai 9. tammikuuta 2017

Odotus palkitaan (valokuvia)




 
Hah! Varma tapa ravistella kävijälukuja on harventaa päivitystahtia ja aloittaa vuosi kirjoittamalla omista scifi-sadistisista seksifantasioistaan. Mun tarvii lakata kyttäämästä tilastoja ja tehdä tätä enemmän itseäni varten kuin ketään muuta, koska juuri nyt en kykene enkä tahdo ottaa päämääräksi viihdyttää ketään muuta. On hyvä jos hetkittäin miellytän itseäni, koska mun tämänhetkisen masentuneisuuteni vuoksi se ei kaikkina päivinä onnistu.

Kirjoitin monta lausetta tähän ja tämä niistä jäi elämään: Tahdon viedä itseni treffeille. Ehkä se jäi voimaan siksikin, että oikeasti en tahdo. Kirjoitin monta kertaa, että vihaan itseäni. Olen huonoa seuraa itselleni enkä osaa olla itseni kanssa. Onko se paha asia? Ei se ole ihan tavallista. Mä uskon ja ajattelen kaikista muista paljon hyvää ja itseäni haukun raa'asti ja rumasti. Sellaista mä nyt teen ja sen on muututtava. 

Omia ajatuksia on tosi vaikea muuttaa.
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti