torstai 22. marraskuuta 2012

Tiedonhakua ja suunnitelmia


Kävin Setassa juttelemassa. Mut otettiin hyvin vastaan ja sain tietää, että säännöllistä illanviettoa ja bileitäkin järjestetään ihan mukavasti. Parin viikon kuluttua pääsen itsekin mukaan. Toiminta on tietysti melko pientä, mutta suuriakin tapahtumia on luvassa. Kerroin olevani kiinnostunut vapaaehtoistyöstä ja että joskus ensi vuonna mulla voisi olla antaa siihen aikaa. Tällä hetkellä mun päätarkoitukseni on toimintaan tutustuminen.

Mä välitän todella paljon nykyisestä ystävä- ja kaveripiiristäni. Kuitenkin se avautuu hitaasti uusille ihmisille enkä halua, että kaikki mun vapaa-aikani kuluu pelkästään siinä. Oon tarkoituksella jättänyt toistaiseksi kertomatta heille omien ympyröideni laajentamisesta Setan suuntaan. Jotenkin tuntuu hyvältä kun on pitkästä aikaa omia suunnitelmia, joista kukaan muu ei tiedä yhtään mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti