lauantai 4. lokakuuta 2014

Kolme asiaa, joista haluan kirjoittaa


Päivitystahti 2014 -päätös lähti halusta selkeyttää blogin sisältöä. Vuodenvaihteessa teen uuden valinnan siitä, millaisella rakenteella päivitän blogia jatkossa. Tarkoitus ei ole nyt eikä jatkossakaan keskittyä pelkkiin kuviin, mutta oon nauttinut hitosti niiden piirtämisestä, uusista teknisistä löydöistä sekä siitä, että voin helpottaa paineita tekemällä töitä varastoon. Mietin seuraavan kerran syvemmin blogin tekstisisältöä sitten kun saan tämän vuoden varmat kuvat piirrettyä loppuun. Mua kiinnostaa paljon se, miten käy translaille ja lakialoitteelle tasa-arvoisesta avioliittolaista, joten ainakin niiden kehitystä nyt syksyllä seurataan.

Miesrintamalla ei ole kesän jälkeen tapahtunut mitään erityistä! Toistaiseksi en hae seuraa netin kautta, koska oon kyllästynyt nettideittailun kasvottomuuteen ja kurjuuteen. Blogi täyttää kohta kaksi vuotta ja oon tämän matkan aikana huomannut, että voin reippaasti mennä mihin tahansa suureen suomalaiseen kaupunkiin ja löytää sieltä gay-mestoista omanhenkistäni seuraa. Se on uusi sävy, jota mun elämässäni ei ennen ollut.

Tulevaisuudessa mä tahdon kertoa enemmän omasta elämästäni, mutta silti pysytellä anonymiteettini suojissa. Uskon, että löydän vielä luontevan tasapainon näiden kahden tärkeän asian välille. Turku Prideen olisin tahtonut osallistua, mutta tänä vuonna en voinut. Oli silti kiva seurata Facebookista kaverien kuvia tapahtumasta ja todeta, että helvetin hieno tunnelma siellä ainakin oli. Helsinki Pride on aina lähimpänä mun sydäntäni ja sitä en jättäisi väliin mistään hinnasta, mutta toivotaan, että ensi vuonna pääsen myös Turkuun ja muihin pienempiin Pride-henkisiin tapahtumiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti