tiistai 14. toukokuuta 2013

Mä olen sellainen ja haluan sitä


Mietiskelin tässä miten outoa on, että muihin kuin heteroihin voi helposti suomen kielessä viitata sanomalla sellainen. Seksi taas on sitä. Vähintään yhtä omituinen ilmiö on, että jos jotain tehdään ihan homona, se tarkoittaa täysillä. Mä ajattelen paljon sitä miten homoista puhutaan. Mun äitini kutsuu homoja hinteiksi, mutta sen puheesta tietää että se käyttää sitä sanaa kaikella rakkaudella ja ymmärryksellä. Mä en ole kenellekään "vitun" mitään.


Menin tänään kymmeneltä rannalle. Siel oli aika kaunista. Oon kulkiessani monesti kirjoitellut hiekkaan homoja rakkaudentunnustuksia silloin kun kukaan ei ole katselemassa. Ei se viesti siellä ikuisesti säily, mutta jonkin aikaa kyllä. Mä ajattelen, että hyvällä tuurilla joku samalla lailla tunteva voi nähdä sen, ilahtua siitä ja tuntea olevansa vähemmän yksin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti