sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

"Saanko koskea sua näin?"

 
Mulla on ollut - ömm - joskus jotain yhden yön juttuja ja se on mulle tosi kiva ja valoisa asia. Silti oon nyt ajatuksissani verrannut niitä kokemuksia pariin muuhun säätöön ja huomannut, miten eri tavalla hienoa ja kaunista on se, kun liikutaan varovasti sillä rajalla, että saanko koskea sua näin ja tuntuuko tää hyvältä, eikä kaikki ole heti saatavilla, jos ei erikseen kiellä. Tämän huomion ylös kirjoittamisen tarkoitus ei ole väheksyä mitään mitä oon tehnyt, hempeillä, julistaa IHANAN OIKEAN RAKKAUDEN sanomaa tai normittaa edes mulle itselleni mikä on SE OIKEA TAPA toteuttaa seksuaalisuutta. Mulla ei ole mitään tarkoitusta.

Nyt kun mä olen kertonut, mikä tämän huomion kirjoittamisen tarkoitus ei ole, voisin miettiä mikä on sen kirjoittamisen tarkoitus. Ai minkä huomion? Kai mä unohdin jo tai ehkä se pääsi hautautumaan jonnekin tonne puolustelun ja selittelyn alle. Ydin: On hienoa ja kaunista kun liikutaan varovasti sillä rajalla, että saanko koskea sua näin ja tuntuuko tää hyvältä. Ehkä mä tahdon vain muistaa pari kivaa hetkeä siitä miten mua on saanut koskea ja miten minä olen saanut koskea.

Tai en mä halua pelkästään muistaa, että jotain kivaa on joskus tapahtunut, vaan myös todeta itselleni, että hei, se oli aika herkkää vuorovaikutusta ja minä pidin siitä juuri sellaisena kuin se oli. Nyt tää ajatus varmaan kytkeytyy siihen kun alkuvuodesta pohdin olevani epäromanttinen ihminen ja mietin että haluanko mä lainkaan - vaikkapa - seurustella. Kai mä haluaisin: ehkä, joskus, vaikkapa. Kai mä kaipaan läheisyyttä ja oon aika hyvä myös antamaan sitä.

Mut jos näihin kokemuksiin ei liity mitään seurustelu-nimisen keksinnön leimaa niin ei se tee niistä mulle yhtään vähemmän kauniita. Parisuhde vain on sellainen rakenne, jossa sitä läheisyyttä saadaan ja annetaan usein. Siksi mä varmaan kaipaan sellaista. Mä kaipaan seurustelua. Minäkö? Ai nyt vai? Joo, kyllä mä kaipaan - ja haluan. Oi voi. Mitäköhän tästäkin tunteesta taas seuraa? Ja kun nyt kerran ollaan rehellisellä tuulella niin kyllä mä kaipaan ja haluan niitä yhden yön juttujakin lisää. Molemmat on hyviä asioita.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti