torstai 19. maaliskuuta 2015

Takaisin taas

Osa 2.

Violetti - Yhteishenki

Oli tosi vaikeaa repiä huumoria tästä päivästä, mutta pärjäsin hyvin ja nyt saan valvoa tai nukahtaa. Sain sovittua menoja ystävien kanssa, joten ainakin mulla on jotain mitä odottaa.

Sininen - Harmonia

Tänään mulle puhuttiin kivasti ja se tuntui hyvältä.

Vihreä - Luonto

Näin viime yönä unta, jossa kaveri rapsutteli hellästi mun selkää, hymyili ja rohkeasti suuteli mua niskaan.

Keltainen - Aurinko

Uuh ja aah. Kato mua. Sä oot ihana. Uuh. Ajatuksissani mä teen kaikenlaista.

Oranssi - Parantava voima

Heti seuraavana päivänä sain sen kaipaamani pitkän halauksen.

Punainen - Elämä

Mä joudun vielä odottamaan kesää ja mansikoita, mutta ainakin mulla on tää pitkä yö, maitoa ja suklaata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti