lauantai 3. syyskuuta 2016

Mitä on tulossa? (valokuvia)




Mulla on sellainen suunnitelma, että tämän vuoden jälkeen blogi tulee päivittymään tahdilla yksi sarjakuva viikossa sekä yksi teksti viikossa. Olisi kiva ottaa rauhallisesti ja keskittyä kirjoittamiseen taas. On ollut pitkään sellainen erilainen luova vimma, joka ei purkaudu pelkästään piirtämällä. Joten, jee. Oikeastaan tulette kuulemaan minusta enemmän kuin tavallisesti. Mut mennään tällä tahdilla nyt tämä vuosi loppuun. 

Kuten sarjakuvista saattoi poimia, mä ihan oikeasti sovin yhdet treffit, jotka menivät todella hyvin, ja ollaan tavattu nyt paljon lisää. Oon tyytyväinen siihen osaan elämässäni ja se on tosi kivaa. Mä en löytänyt tätä ihmistä edes mistään netistä vaan ihan todellisesta maailmasta ja olin alusta asti omissa puheissani vieläpä aika rohkee, joten oon iloinen, että asiat ovat nyt siinä pisteessä kuin ovat. Tai siis on se nyt ihan vitun mahtavaa. Heh.

Oon päättänyt julkaista tämän vuoden Helsinki Pride -reissun valokuvat talvella, marraskuussa, kun blogi täyttää neljä vuotta. Se tuntuu nyt järkevältä. Juon talvella kaakaon ja lämmitän mieltäni muistelemalla kesää.

Niin hei ja yksi asia. Kesäkuussa yksi Anonyymi toivoi "Lukijoiden suosikit" -tyylistä suosikkitekstien esiin nostamista tässä blogissa ja sen idean haluaisin kyllä toteuttaa. Jos teillä on joku merkittävä tai maininnan arvoinen mun tekemä kirjoitus tai kuva mielessä niin siitä saisi pistää viestiä tähän kommentteihin. Muistan kehuttuja julkaisuja hyvin, mutta on vähän hassua, jos mä itse yritän vanhojen viestien pohjalta fiilistellä, että mitkä niistä olisivat täällä käyvien ihmisten suosikkeja. Okei. Hyvää yötä.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti