sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Helsinki Pride käynnistyy!


Huomenna lähden Helsinkiin homoilulomalle ja olen siellä viikon (23.-29.6). Jos oot pidemmän aikaa blogia seurannut, tiedät jo, että mulle Helsinki Pride -tapahtumaan osallistuminen on aina ollut aika tärkeä ja iso juttu. Oon kirjoittanut kulkueen ja puistojuhlan tunnelmista tekstiä vuosilta 2009-2012 ja 2013. Tänäkin vuonna mä kirjoitan, mutta todennäköisesti vasta tuon viikon jälkeen. Mulla ei oo läppäriä, puhelimella on vittumaista tehdä isoja päivityksiä ja haluan muutenkin keskittyä elämiseen enkä internettiin kun vihdoin Helsinkiin asti pääsen. 

Pidän muistiinpanoja reissusta, otan kuvia ja kokoan niistä elämänmakuista shittiä sitten kun tuun takas. En teitä unohda ja kommentteja luen. Ettei odottaminen olis aivan hirveen tuskaisaa, oon valmistellut ensi viikoksi kuusi sieluntuotosta, jotka päivittyvät blogiin automaattisesti puoliltaöin. Toivottavasti säkin todella nautit tällä välin ajastas ja teet juttuja, jotka saa sut iloiseksi. Nähdään!

2 kommenttia:

  1. Kiitos ja hyvää matkaa, nauti!

    VastaaPoista
  2. Nautihan reissusta! Minäki vielä joku päivä kömmin täältä jeerasta Pridehumusta nauttimaan...

    VastaaPoista