sunnuntai 16. elokuuta 2015

Mistä miehet pitävät sängyssä?




Iltalehti tutustui miesten haluihin lukemalla naistenlehtiä ja teki siitä sitten jutun otsikolla "8 asiaa, joista jokainen mies tykkää sängyssä". Klikkasin linkkiä, koska olen mies ja tahdoin itekin kuulla mistä tykkään. Mietiskelin, että tekstistä vois vaikka saada jotain kivoja ideoita. Ne ajatukset pilattiin heti:


1. Nainen tekee aloitteen

- Kuka sä oot ja mitä sä teet mun sängyssä?
 
2. Seksikkäät alusvaatteet

- Onko nää sun? Ota rättis ja mene pois tai soitan poliisit. Kiitos.
 
3. Esileikki

- Mä luin tän kohdan ja pysähdyin miettimään mitä se esileikki edes vois olla. Mulle ei heti tullut mitään mieleen, sit tajusin miten tyypillinen homomies oon ja nauroin. Jos mulla seisoo, mä olen valmis. Ei sekään oo mikään vaatimus.
 
4. Spontaanisuus

- Alkuperäinen kirjoittaja heittää jopa ilmoille termin "pre-work sex". Hei. Herra voi naistenlehdissä kehuskella olevansa vaikka mimmonen työpaikan sonni, mutta mun ei tarvi esittää mitään. Yhdeksän kertaa kymmenestä jos mä laukeen, mä nukun. Ei oo olemassa mitään seksiä ennen töitä. Siitä tulis vain seksiä, jonka aikana soitetaan pomolta saikkua ja kerrotaan että muhun nyt iski taas tää outo kuumotus joka ei mee lainkaan ohi. Ehkä se on geeneissä.

5. Tuhmat puheet

- Oon vieläkin järkyttynyt siitä naisesta. Vitun ämmä.
 
6. Turvallisuus

- Mun täytyy vaihtaa lukot.
 
7. Huumorintaju

- Ei paljoo naurata. Herranjumala miten mä pelästyin.

8. Nainen saa orgasmin

- MITÄ SE AKKA TEKEE VIELÄKIN MUN MAKKARISSA!? ONKO SE RÄPLÄNNYT ITTEÄÄN KOKO AJAN!?!?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti