perjantai 15. helmikuuta 2013

Uimassa... (kuva)




Jos mä asuisin jossain saarella.
Ja siellä olis mun omat säännöt.
Olisko ne eettisesti kestävät?


Ähh... taas mä ruoskin itteäni turhaan.
Lopeta. Ihan sama.
Miksi mä edes mietin mikä on oikein tai väärin?


Se on mun saari. Mä voin tehdä mitä haluan.
Enkä mä nyt oikeasti mitään pahaa tekisi.
Oikeasti mä olisin Hyvä Kuningas.
Mmm. Hyvä Kuningas. Kuningas Klaava.
Ja mulla olis palvelijoita.
Alasti.

 

Tai mä voisin olla joku tosi vahva ja pelottava olento.
Mulle tuotaisiin neitsyitä ja ruokaa.
Sit mä mun linnastani komentaisin kaikkia.
Ne pelkäis mua vaikka mä olisin ihan silleen kiltti.
Tai aika kiltti, mut tosi vahva ja pelottava.
Sit mä saisin mitä vaan.


Mä määräisin niitä siellä. Hih.
Mut mä auttaisin niitä myös.
Koska mä oon kiltti.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti