maanantai 27. kesäkuuta 2016

Helsinki Pride 2016 - Mua pelottaa!!




Vietän Pride-viikkoa Helsingissä.

En pidä matkapäiväkirjaa, koska haluan keskittyä elämään nämä päivät enkä miettimään kuinka niistä kertoisin. Otan valokuvia ja piirtelen paljon. Sarjakuvat ilmestyvät normaalisti. Kirjoitan viikon tapahtumista ja kulkueesta mahdollisimman pian palattuani kotiin eli heti alkuviikosta: maanantaina, tiistaina tai keskiviikkona.

Tai... en mä tiedä. Nyt just tuntuu helpottavalta kun saa kirjoittaa tästä kaikesta. Tänään satoi kamalasti, joten en tehnyt juuri mitään. Keräsin voimia ja sovin tulevista menoista. Välillä näkyy Tuska ja Pride -porukkaa. Kun kävin kaupassa, näin tyypin, jonka paidassa luki "SAATANAN NIMEEN" ja mä nauroin.

Oon iloinen ja onnellinen siitä, että olen täällä, mutta mua jännittää tää touhu enkä ikinä tiedä mitä tästä tulee. Ja huomenna mun on jo pakko oikeasti tehdä jotain: elää, olla ja mennä yöelämään. Perkele, perkele, perkele.

Apua! >___<

Hyvää Helsinki Pride -viikkoa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti