perjantai 7. maaliskuuta 2014

Vogue


Hei. Arvaa mitä? On jotain, mitä en oo kertonut yhdellekään niistä ihmisistä, jotka mun elämää täyttää. Mä haluan kertoa tän sulle, koska haluan ajatella, että siihen on varmaan joku syy, miksi sä oot täällä. Ootko yksin ja onko sun mukava olla? Tuu myöhemmin takas, jos sulla ei juuri nyt oo omaa rauhaa. Tässä voi kestää hetki. Mä lupaan odottaa.

Sä voisit tehdä ittelles kaakaota. Mä teen nyt. Jos säkin teet, se on vähän kuin me juotais kaakaota yhdessä. Ei sun oo pakko, jos et sä haluu. Nyt. Jos sä oot valmis ja sulla on kaikki hyvin niin me voidaan aloittaa. Mä haluan ihan ensiksi sanoa, että tää ei oo mitään vakavaa. Tähän mennessä sä oot kuullut monia juttuja mun elämästä. Tää on vain yksi niistä.

Koska sä oot täällä, sä tiedät, että mä pidän miehistä. Mulle se on aika iso ja hieno asia. Se on yksi niistä jutuista, joista mä nautin. Se on iso osa mun tunteitani ja mun elämääni. Sellainen mä olen. Joskus mä sen seurauksena teen asioita, joita en muuten tekis. Tällä kertaa mä kävin sellaisessa saunassa, jossa homot käy tapaamassa toisia homoja.

Nyt sä voit miettiä haluatko lähteä pois vai haluatko kuulla tän jutun loppuun. Mä join jo mun kaakaon ja pidän tässä kohtaa tauon - haen lisää. Mua ei haittaa se, jos me ollaan niin erilaisia, että sä et halua edes kuulla aiheesta. Siinä tapauksessa me voidaan jutella joskus toiste. Ei sun ole pakko olla samaa mieltä niistä valinnoista, joita mä teen. 

Älä luule, että mun on helppo tehdä näitä asioita. Kaikkia pelottaa. Mä olin hyvissä ajoin perillä - tai niin mä kuvittelin. Kävin ruokakaupassa, söin vähän ja juttelin mulle soittaneen kaverin kanssa puhelimessa sitä sun tätä. Karttahaun perusteella luulin löytäneeni heti oikean rakennuksen ja kiersin korttelia rohkeutta keräten kunnes tajusin, että talossa on liian vähän kerroksia.

Mua tervehdittiin kivasti ja maksoin itseni sisään. Pukukaapissa oli pyyhe, kortsu ja liukkaria. Näin mä olin nettikeskustelujen perusteella ymmärtänytkin. Seinillä oli pari julistetta, jotka muistuttivat testeissä käymisestä. Saunaan ei nähnyt. Mä kävin suihkussa, palasin hämyistä käytävää pitkin baaritiskille ja tilasin juotavaa. Telkkari oli päällä ja äijät jutteli siitä.

Mulla oli urheiluhierojalle aika, jonka olin etukäteen soittamalla varannut. Laskin mielessäni, että juon juomiseni, oon tunnin verran hierottavana ja katon sitten tilannetta uudelleen - varmaan juon lisää. Oli erittäin hyvännäköinen, ammattitaitoinen ja fiksu hieroja. Maailmaa nähneet ihmiset on inspiroivaa seuraa ja kertoo hyviä tarinoita. 

Mulla oli koska tahansa kaikki valta kävellä ovesta ulos. Päätin jäädä, koska viihdyin. Kävin kuumassa suihkussa, join pari sidukkaa ja heittelin löylyä. Tarjolla oli iloista juttuseuraa ja suoraa toimintaa. Pelkällä katseella sai helposti kontrolloitua mitä halusi tai ei halunnut. Mulle jäi päällimmäisenä mieleen voimakas tunne siitä, että nää ihmiset on samanlaisia kuin minä.

5 kommenttia:

  1. Kello on viis aamulla ja oon viettänyt hyvän aikaa naureskellen piirroksilles ja lukien juttujas ja luulen että jaksan vielä huomennakin hymyillä niille. Kiitos, tän blogin löytäminen merkkas mulle tänään paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa, että oot löytänyt tänne. Kiitos kun kerroit tunnelmistas, tuli hyvä mieli. Sweet dreams! ^^

      Poista
  2. Hei, tulipas mukava fiilis tätä postausta lueskellessa (:
    Tätä sun blogia on aina mielenkiintoista lukea, kiitos siitä.
    -K-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ollut ihan varma tästä, mutta nyt tuntuu, että sain kerrottua asiani ihan hyvin. Kiitos sulle, K.

      Poista
  3. Olen uusi käyttäjä. Vieläkö tämä profiili on käytössä?

    VastaaPoista