torstai 18. heinäkuuta 2013

Lehtijuttu #4 (kuva)



2 kommenttia:

  1. Et oo kirjoitellut vähään aikaan mitään sen suurempaa/pidempää itsestäs. Miten sulla menee? :-) t. Utelias lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiva kun kysyit.

      Mulla on ollut aika isoja elämänmuutoksia tässä. Kirjotin "2.5.2013"-tekstissä suurin piirtein niin, että vaikeaa on eikä hyvältä näytäkään. Aikalailla pari kuukautta oon tehny surutyötä, joten en oo ees halunnut kirjoittaa. Oon paljon mieluummin viihdyttäny itteäni ja muita piirtelemällä. Nyt oon vieläkin osittain saman muutoksen (ja muuton) keskellä, mutta mun arki on normaalii taas, voin kattella eteenpäin ja tehdä suunnitelmia.

      Lehtijutut loppuu maanantaina. Joskus sen jälkeen mä muotoilen tänne tekstiä. Voit sä toki aiemminkin kysellä, jos jokin tietty asia kiinnostaa, mutta touko-/kesäkuusta mä en välitä jutella. Se o vähä niinku menny jo se juttu.

      Poista